Följ Vittras uppväxt och framfart

måndag 14 mars 2011

Godsaker och annat smått o gott

Nu när snön börjar försvinna dyker det upp en riktig godsak enligt Vittra...tuggummi. Idag när vi gick på stan fyndade hon flera stycken. Hon riktigt tuggar på dom och jag bara väntar på att hon ska börja blåsa bubblor. Tur att hon spottar ut dom när man säger åt henne.  :-)

Vittra tittar på TV och det har hon gjort gjort sen hon var bebis. Hon kan ligga en lång stund och kolla, inte enbart på djurprogram heller...det kan vara allt möjligt hon tittar på.

Hon använder dessutom "läppstift" numera. Rosa som den flicka hon är...
Det började med en nyfiken hund som ville kolla vad en lypsyl var så jag smorde lite på nosen. Nu kommer hon kutande varje gång jag plockar fram läppbalsam och ska ha.

Hmmm...jag tror jag just har beskrivit en tuggummituggande, tv-tittande, uppsminkad tonåring....vad månde det bliva?   :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar